Om binnen TSV Gudok te komen tot het goed functioneren van het vrijwilligersbeleid is het zaak een aantal spelregels op te stellen over de wijze waarop dit beleid wordt vorm gegeven.
Deze spelregels vormen het uitgangspunt voor de invulling van het vrijwilligersbeleid en zullen elk seizoen worden getoetst op praktische haalbaarheid en indien nodig aangepast
i. Geen training voor een week,
ii. Geen scheidsrechter voor de eerste 2 thuiswedstrijd vanuit de club.
Verdeling vrijwilligerstaken
In onderstaande schema staat beschreven welke teams ingedeeld zullen worden voor welke taken. Er zal hierbij geen onderscheid gemaakt worden tussen een selectieteam of niet-selectieteam. In de laatste kolom is aangegeven of verwacht wordt dat de vrijwilligerstaak door een speler uitgevoerd wordt.
Taak |
Categorie |
Speler? |
Bardienst zaterdag 08:00 tot 11:30 uur |
Mini’s, JO8 en JO9 |
Nee |
Bardienst zaterdag 11:30 tot 15:00 uur |
JO12, JO13 en JO14 |
Nee |
Bardienst zaterdag 15:00 tot 18:30 uur |
JO15, JO16, JO17 en JO19 |
Nee |
Bardienst donderdagavond 22:00 tot 00:00 uur |
Senioren/recreanten |
Ja |
Fluiten wedstrijd JO11 of JO12 |
JO17 |
Ja |
Fluiten wedstrijd JO13 of JO14 |
JO19 |
Ja |
Wedstrijdsecretaris zaterdag 08:00 tot 12:00 uur |
JO10 en JO11 |
Nee |
Ondersteuning terreinbeheer 09:30 tot 11:30 uur |
JO15 |
Ja |
T.S.V. Gudok
Spaubeekstraat 201
5035 JV Tilburg