• Inleveren Teamtassen

  • Beste Trainers en begeleiders van TSV Gudok,

    Zoals elk jaar gaan we ook dit jaar alle kleding en andere materialen verzamelen om ons voor volgend seizoen goed voor te bereiden.

    Kunnen jullie komende week gebruiken om alle tenues te verzamelen en deze weer in de teamtas te doen. Let goed op dat alles verzameld wordt:

     

    1. Wedstrijdshirtjes en broekjes
    2. Bidons + krat
    3. Aanvoerdersband
    4. Waterzak + spons
    5. EHBO tasje
    6. Teamtas

    Indien er trainers/begeleiders zijn die andere materialen van TSV Gudok in bruikleen hebben zoals voetballen, hoedjes, hesjes etc, graag deze ook inleveren.

    Zorg dat je persoonlijke artikelen niet in de teamtas laat zitten.

     

    De inleverdatums zijn gekoppeld aan de vaste trainingsdagen tussen 18.00 – 20.30 uur:

     

    Mini’s t/m J019 (alle categorieën)                           Maandag 13 juni en Dinsdag 14 juni

    Selectie senioren 1+2                                                Dinsdag 14 juni (instructies via de staff Sel. 1+2)

    Overige senioren teams                                             NIETS INLEVEREN

    Iedereen levert zijn volledige teamtas in, trainers/begeleiders zijn verantwoordelijk dat dit gebeurt en indien er spelers zijn die gedurende het jaar afscheid genomen hebben dan verwachten we dat jullie de tenues verzamelen. Is een tas niet compleet kunnen we hem niet innemen. Op het moment van inleveren wordt de controle uitgevoerd en niet complete zaken worden in rekening gebracht.

    Voor volgend seizoen zorgen we ervoor dat de tassen uitgedeeld worden in de eerste volledige trainingsweek van de teams. Meer info hierover volgt.

    Indien je vragen hebt laat dit dan snel weten aan de kledingcommissie Kleding@tsvgudok.nl

    Met vriendelijke groeten.

    Kledingcommissie TSV Gudok