• T.S.V. Gudok clubkaart

     

    De T.S.V. Gudok Clubcard is in eerste instantie een betaalkaart waarmee je bij T.S.V. Gudok kunt afrekenen. Wel zo handig, want zoals je waarschijnlijk weet gaan we vanaf 1 februarie 2020 geheel cashless. Betalen kan dan alleen met pinpas of opgeladen clubcard.

    De clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind) en de wachttijden worden verkort.

    Bovendien krijg je bij betaling met de clubcard ook nog eens 10% op je biertje. 

    Voor wie is de Clubcard?
    De clubcard is voor alle leden en supporters van T.S.V. Gudok. De minimale leeftijd voor het ontvangen van de Clubcard is 12 jaar. Ben je jonger dan 12 jaar dan hebben wij toestemming nodig van je ouders/verzorgers.

    Hoe kom je aan de clubcard?
    De clubcard kun je afhalen in de kantine van T.S.V. Gudok.

    Wat kost de clubcard?
    De eerste Clubcard is gratis en krijg je van T.S.V. Gudok. Bij verlies of beschadiging kun je een nieuwe clubcard krijgen. Deze kost dan € 5,-.

    Wat moet ik doen als ik een clubcard heb ontvangen?
    Je clubcard is al voor je geactiveerd. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te registreren en het saldo te laden. Voor de registratie is wel een mailadres vereist.
    Registratie doe je via www.mijnkniponline.nl of via de knip app. Je hebt een anonieme betaalpas met CVC code.

    Wat is de knipapp?
    De knipapp kun je gratis installeren op je smartphone. Met deze knipapp kun jij je clubcard registeren en beheren. Heb je ook een online bankierenapp op je telefoon dan is het ook mogelijk om via de knipapp het saldo van je Clubcard op te waarderen. In de knipapp kun je exact bijhouden hoeveel geld er nog op de Clubcard staat.
    Download hier de flyer van de Knipapp voor meer uitleg.

    Ben ik mijn saldo kwijt als ik mijn clubcard verlies?
    Nee, het saldo van de Clubcard is centraal geregistreerd. Bij verlies kun je zelf via de knip app de Clubcard blokkeren. Zodra deze geblokkeerd is, kun je een nieuwe Clubcard aanvragen. Het saldo van de oude Clubcard zetten we dan over op de nieuwe Clubcard.

    Heb je nog vragen? Mail dan naar penningmeester@tsvgudok.nl